Pre pandémiu koronavírusu predčasne ukončená sezóna bez odohraného play off spôsobila v slovenskom hokeji veľké problémy. Z diváckeho i televízneho pohľadu sa neodohrali najatraktívnejšie zápasy, klubom spôsobili ušlé príjmy.
V náročnej situácii sa však spoločnosti Pro-Hokej v spolupráci s najväčšími partnermi TL podarilo pre kluby zabezpečiť financie.
"Veľmi rád konštatujem, že naši partneri sa k vážnej situácii postavili veľmi ústretovo a vďaka našim dohodám Pro-Hokej podporí kluby v takmer stopercentnej výške pôvodného finančného plánu.
Myslíme však už aj na novú sezónu a uvedomujeme si, že v dnešnej dobe je pre kluby náročné pripravovať svoje rozpočty bez ďalšej pomoci," povedal Lintner na štvrtkovom brífingu v Bratislave.
Na stredajšom spoločnom stretnutí vo Zvolene zástupcovia klubov diskutovali o ďalších možnostiach financovania, keďže ich mnohí lokálni partneri v dnešnej dobe zvažujú ďalšiu podporu hokeja.
Kluby už pred pár týždňami vyzvali so žiadosťou o pomoc aj Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH). „Zatiaľ k dohode nedošlo. Kluby nechcú len pasívne čakať, preto pripravujú obchodnú ponuku pre zväz, ktorá by mohla k dohode o pomoci napomôcť,“ uviedol Lintner.
Šéf Pro-Hokeja už myslí na ďalší ročník TL, ktorý obohatí aj nový súťažný formát. "Spoločne s našimi partnermi Tipsport, Kaufland a RTVS sme pripravili slovenský ligový pohár s názvom Kaufland Super Cup Tipsport Ligy.
Vďaka RTVS sa najzaujímavejšie zápasy ligového Superpohára dokonca odvysielajú v priamych televíznych prenosoch počas rozbehnutej tipsportligovej sezóny 2020/2021."
Atraktivitu ligového Superpohára zvýši nasadenie prvej šestky tipsportligistov z predchádzajúceho ročníka. V boji o trofej ich doplnia dvaja postupujúci z kvalifikácie, v ktorej sa predstaví osem nominovaných slovenských klubov.
Finálové zápasy by sa mali odohrať v januári 2021. "V súčasnosti intenzívne cítime beznádejný hlad po živej športovej emócii. Práve apríl a máj mal byť na našich obrazovkách plný domáceho a svetového hokeja vo vrcholnej kvalite.
Oceňujeme preto nový hokejový produkt, prostredníctvom ktorého nášmu divákovi prinesieme boje tradičných klubových rivalov. Zároveň si plne uvedomujeme, že práve televízne prenosy podporia reštart športu v našej krajine,“ uviedol riaditeľ sekcie športu RTVS Matej Hajko.