Vo futbalovom svete nie je nezvyčajné, že štadióny nesú názvy hlavných sponzorov a veľkých spoločností.
Firmy dokážu využiť tzv. naming rights, aby mohol športový stánok niesť ich meno.
Pre rovnaký krok sa rozhodol napríklad katalánsky gigant FC Barcelona, ktorého štadión má dnes už meno Spotify Camp Nou.
Čítajte viac Bazilej je v kríze a švajčiarsky novinár vysvetľuje prečo. Ako vníma slovenský futbal a akú šancu dáva Slovanu?Vestfálsky štadión v nemeckom Dortmunde, kde hráva domáce zápasy Borussia, sa nazýva Signal Iduna Park.
Ich úhlavný nepriateľ Bayern Mníchov hráva v Allianz Aréne, Arsenal Londýn zasa na Emirates Stadium.
Vyzerá to tak, že čoskoro sa premenuje aj Tehelné pole. O zmenu názvu domovského stánku futbalistov Slovana Bratislava má záujem bohatý sponzor z Poľska.
Podľa informácii Hospodárskych novín ide o poľský rafinérsky a petrochemický gigant Orlen Unipetrol. Nie je však jediný.
Čítajte viac Hrávala hádzanú, Hamšíkovu sestru zbalil jeho kamarát. Bývalá opora Neapola má doma slovenskú krásku„Rokuje sa s niekoľkými veľkými spoločnosťami. V tejto chvíli to nie je sfinalizované, udeje sa tak v priebehu niekoľkých málo týždňov.
V hre o marketingový názov NFŠ sú nadnárodné spoločnosti,“ uviedol pre HN nemenovaný zdroj z prostredia marketingu, podľa ktorého je v hre až kvarteto spoločností.
Orlen je etablovanou značkou na poľskom futbalovom trhu – sponzoruje Wislu Plock, kde trénuje slovenský tréner Pavol Staňo – a tiež vo formule jeden.
V minulej sezóne bol sponzorom tímu Alfa Romeo, v aktuálnom ročníku podporuje tím Alpha Tauri.