Reklama bola po prvýkrát vysielaná počas víkendového súboja o play off ligy amerického futbalu NFL medzi Los Angeles Chargers a Jacksonville Jaguars (30:31).
20-sekundové promo začína pohľadom na siluetu ženy, ktorá prechádza cez luxusnú miestnosť a otvára dvere na terasu. Hlas v reklame hovorí: „Budúce leto budú oči sveta upreté na…“. Žena sa otočí a povie: „Paris.“ Tou ženou nie je nikto iný, ako známa celebrita Paris Hiltonová.
Nasleduje rýchla akčná sekvencia s olympijskými športovcami a ikonickými parížskymi pamiatkami. Reklama končí tým, že Hiltonová s kyslou tvárou oznamuje, že ide o olympijské hry a nie o ňu. Pozrite si vtipnú upútavku na OH 2024:
„Som nadšená, že môžem spolupracovať s NBC pri odhaľovaní loga pre parížske olympijské hry," cituje portál Inside The Games Paris Hiltonovú, pravnučku Conrada Hiltona, zakladateľa Hilton Hotels.
„Olympiáda je ikonická udalosť. A Paríž je, samozrejme, jedným z mojich najobľúbenejších miest. Takže bolo výnimočné, že som sa toho mohla zúčastniť,“ doplnila podnikateľka.
Čítajte viac Akoby mu z oka vypadla. Schumacherova dcéra sa pochválila daromNBC vlastní americké televízne práva na zimné a letné olympijské hry do roku 2032, pričom v roku 2014 podpísala predĺženie zmluvy na roky 2021–2032 v hodnote vyše siedmich miliárd eur.
„Sme nadšení, že kampaň začíname partnerstvom s Paris Hiltonovou, v ktorej spájame zábavu a šport, aby sme začali budovať očakávanie fanúšikov na olympijské hry v jednom z najdynamickejších miest na svete," povedala Jenny Stormsová, marketingová riaditeľka pre zábavu a šport v NBC Universal.
Dávame do pozornosti Aktuality, diskusie, komentáre... Pridajte sa k nám a sledujte našu FB stránku Šport.Pravda.sk