Oboch odvekých rivalov delí v tabuľke jediný bod a pozornosť fanúšikov sa na jednej strane upiera na Roberta Lewandowského, na druhej na letnú posilu bieleho baletu Juda Bellinghama.
Aktuálne El Clásico je zaujímavé aj preto, že Barcelona nehrá na štadióne Camp Nou, ktorý sa renovuje, ale na Montjuicu, na olympijskom štadióne Lluisa Companysa.
Čítajte viac Slováci odštartovali šampionát víťazne, na úvod zdolali Albánsko. Ich najbližším súperom bude AnglickoŠpecifikom súboja budú aj špeciálne dresy, v ktorom vybehnú na najväčšieho konkurenta futbalisti Barcelony. Namiesto hlavného sponzora bude mať v strede vyplazený jazyk, logo jednej z najznámejších rockových skupín všetkých čias – Rolling Stones.
Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts a Ronnie Wood nedávno vydali nový album a teraz propagujú aj svoje celosvetové turné, a v rámci neho prišlo k dohode s Barcelonou vďaka sponzorstvu s hudobnou platformou Spotify.
Španielske médiá pred zápasom oznámili, že všetky dresy s nevšedným motívom sa vypredali a Barcelona mala na nich zarobiť tri milióny eur. Uvidíme, či vydarený marketingový ťah pomôže Kataláncom aj na ihrisku.