Podľa zástupcov Barcelony je to najlukratívnejší kontrakt týkajúci sa reklamy na drese v histórii futbalu.
„Platby budú vo výške 30,5, 32 a 33,5 milióna eur. A je tam tiež päťmiliónový bonus za víťazstvo v Lige majstrov, čo si myslíme, že by sme mohli v najbližších troch sezónach dokázať,“ uviedol na webe klubu jeho viceprezident pre ekonomiku a stratégiu Javier Faus.
Logo Qatar Airways na drese znamená prelomenie poslednej tradície, ktorá Barcelonu odlišovala od ostatných veľkoklubov. Katalánsky veľkoklub si totiž viac ako sto rokov udržal „čistý“ dres a odmietal na ňom mať logá sponzorov.
V novom tisícročí začala Barca propagovať detský fond UNICEF, za čo dokonca platila. Prvýkrát si nechal klub naopak zaplatiť za miesto na drese v roku 2011, kedy sa na drese Lionela Messiho a spol. objavil nápis Qatar Foundation, čo je charitatívna organizácia. Aerolinky tak predstavujú prvého rýdzo komerčného sponzora na barcelonských dresoch v histórii.
Od Qatar Foundation dostávali aktuálny španielski majstri 25 miliónov eur ročne. Tento rekord vlani v novembri prekonal Arsenal a jeho zmluva s konkurenčnými aerolinkami Emirates, ktoré platia rovných 30 miliónov eur za rok. Teraz sa však prvenstvo aj v tomto ohľade vracia opäť Barcelone.