Priaznivci s lístkom si ho budú môcť vypiť len tri hodiny pred výkopom stretnutia a jednu hodinu po záverečnom hvizde. Ako uviedol portál iafrica.com, zdroj oboznámený s plánmi uviedol, že počas zápasov bude predaj a konzumácia alkoholického piva zakázaná.
Budweiser, ako hlavný sponzor majstrovstiev sveta s exkluzívnymi právami, bude podávať pivo v rámci obvodu okolo každého štadióna, ale nie na tribúnach alebo vo vnútorných priestoroch.

Tohtoročné MS vo futbale sú prvé, ktoré sa uskutočnia v moslimskej krajine s prísnymi kontrolami alkoholu, čo predstavuje unikátne výzvy pre organizátorov podujatia sponzorovaného významnou značkou piva.
Okrem okolia štadiónov bude môcť Budweiser podávať pivo v časti hlavnej fanúšikovskej zóny FIFA v centre Dauhy od 18:30 do 1:00 v priebehu celého turnaja, ktorý sa začína 20. novembra.
Jedna vec je, že sa priaznivci dočkajú piva. Druhá je jeho cena. „Úzko spolupracujeme s FIFA, ktorá riadi vzťah s katarskými úradmi, aby sme zabezpečili, že naše aktivity pre turnaj budú vykonané s rešpektom a v súlade s miestnymi pravidlami a predpismi,“ uviedol v e-mailovom vyhlásení hovorca budějovického pivovaru AB InBev.

Návštevníci si nemôžu do Kataru priniesť alkohol, dokonca ani z letiska bez cla, a nemôžu si kúpiť alkohol ani v žiadnom obchode. Na domácu spotrebu tam môžu nakupovať len cudzinci s povolením.
Návštevníci môžu piť v niekoľkých desiatkach licencovaných hotelov a klubov, kde polliter piva môže stáť až 18 dolárov.
