Pred zápasom s Batumi apeloval futbalový Slovan cez masívnu kampaň na svojich priaznivcov. Príďte na štadión! Potrebujeme vás, masíroval ich deň čo deň zo všetkých klubových kanálov. Generálneho riaditeľa Ivana Kmotríka ml. nevynímajúc.
Na Tehelné pole napokon zavítala – na slovenské pomery – veľmi solídna a mimoriadne zriedkavá návšteva: viac ako 10-tisíc divákov.
Čítajte viac Hnev, bitka a lietajúce poháre. Slovanisti sklamali, gól nedaliTí všetci zaplatili za produkt, ktorý sa vraj pýši najdrahšou cenovkou v klubovej histórii. No (aspoň zatiaľ) stojí za všetky drobné.
Podľa Vladimíra Weissa ml. majú ľudia právo na kritiku. No len za predpokladu, že by chodili na štadión pravidelne. Kapitán Slovana sa však hlboko mýli.
Keby mu v reštaurácii – hoci do nej zavítal po prvý raz – položili na stôl namiesto vychýrenej špeciality len obyčajný fast food, sťažoval by sa. Za jedlo by možno nezaplatil. Kuchár by si zlízol kritiku.
A čo je najpodstatnejšie: len ťažko by sa vrátil…
Čítajte viac Keby chodili každý zápas, tak beriem kritiku. Tri štvrtiny však prišli len terazBez ohľadu na to, či vynovený a zástupom reprezentantov nabitý Slovan cez gruzínskeho šampióna postúpi, má od prvotriedneho podniku ďaleko. V stredu večer neservíroval na zlatom podnose, ale na plastových táckach.
Pre mimoriadne nenáročného zákazníka. Ani zďaleka pre fajnšmekra.
Aby sme však boli k slovenskému šampiónovi féroví: nemožno mu uprieť snahu, vo väčšine prípadov ani bojovnosť či obetavosť. V jeho hre však absentuje rýchlosť, nápad, technika.
Všetko to, čo gruzínsky majster ponúkol aj v dlhom oslabení.
Slovan tak hneď v úvode sezóny balansuje na hrane. Ak nespadne, môže sa dočkať odmeny – atraktívnej bitky s Ferencvárosom Budapešť.
Pred zaplneným hľadiskom. Ak sa fanúšik po nedochutenom predjedle vráti…