Nie príliš optimistické slová Vasseura prišli po prvej Veľkej cene Bahrajnu. „Je dôležité získať jasný obraz o situácii. Najväčším problémom je pre mňa spoľahlivosť, tam sme príliš slabí,“ smeroval kritiku do vlastných radov podľa Krone.
Okrem spoľahlivosti sa muselo Ferrari vysporiadať aj so silným opotrebovaním pneumatík. „Už pred dvoma týždňami som povedal tímu, že šampionát sa v Bahrajne neskončí,“ pokračoval Vasseur. Podľa neho treba správne analyzovať preteky a v tých nasledujúcich ukázať silnejšiu reakciu.
Vicemajster sveta Charles Leclerc odstúpil v nedeľu na treťom mieste po poškodení motora v záverečnej fáze pretekov. Tímový kolega Carlos Sainz skončil na štvrtom mieste s obrovským odstupom na víťaza Red Bullu Maxa Verstappena.
Čítajte viac Úvodné preteky ovládol Verstappen, Alonso potvrdil prognózy. Leclerca zradil motorNa rozdiel od Red Bullu a prekvapivo silného tímu Aston Martin má Scuderia odlišný prístup k aerodynamike, no chce sa držať konceptu.
Začiatkom tohto roka prevzal Vasseur po Mattiovi Binottovi funkciu šéfa tímu v tradičnom pretekárskom tíme. Predtým pracoval pre Alfu Romeo. „Vo Ferrari je omnoho viac emócií a vášne,“ povedal Vasseur pred pretekmi v Bahrajne. „V konečnom dôsledku sú si však všetky tímy podobné v tom, že majú rovnakú DNA. Je to o technike, výkone a neustálom zlepšovaní.“
Čítajte viac Jedného obkľúčili v Bratislave, ďalší nevyhral ani raz. Rebríček najbohatších jazdcov F1 má jasného kráľaVasseur chce konečne opäť priviesť Ferrari k titulu. Doposiaľ posledným majstrom sveta jazdcov bol Kimi Räikkönen v roku 2007 a o rok neskôr boli Taliani posledný krát víťazmi Pohára konštruktérov.
Pre Francúza je práca vo Ferrari vrcholom jeho kariéry. „Je to ako keď tenista chce hrať vo Wimbledone. Myslím si, že keď robíte svoju prácu vo formule 1, v určitom bode chcete pracovať pre Ferrari,“ dodal Vasseur.