O tomto sne porozprával trojnásobný majster sveta aj svojej priateľke Adriane Galisteuovej. Úryvok odznel v biografickej knihe The Life of Senna.
„Raz príde deň, keď si ťa vezmem za ženu a takisto budem pretekať vo Ferrari,“ podelil sa Senna so svojou láskou začiatkom tragického roka 1994.
Podľa nej Sennu nezaujímalo, že Ferrari v tom čase neútočilo na majstrovské tituly a v Pohári konštruktérov sa umiestňovalo na tretej pozícii za Benettonom a Williamsom. Rodák zo Sao Paula si ctil najmä tradície a slávu stajne so vzpínajúcim sa koňom v logu.
Bývalý výkonný riaditeľ Ferrari a súčasný šéf FIA Jean Todt pred tromi rokmi v rozhovore pre Auto Bild odtajnil, že so Sennom rokovali o sedačke už v sezóne 1993, Taliani však chceli dodržať kontrakty vtedajších pilotov Jeana Alesiho a Gerharda Bergera.
Do červeného monopostu za každú cenu
Di Montezemolo opísal, že ho Senna navštívil v Bologni v stredu, štyri dni pred smrťou pri havárii na Veľkej cene San Marína.
„Povedal mi, že chce odísť z Williamsu a za každú cenu sa chce stať pretekárom Ferrari. Uzavreli sme to s tým, že podebatujeme po Imole. Potom sa stalo to, čo sa stalo. Také meno u nás by bolo čerešničkou na torte, podobne ako neskôr Michael (Schumacher),“ cituje ho Sky Italia.

Čo by sa stalo, keby sa táto dvojica neskôr stretla v jednom tíme?
„Znie to síce ako sen, ale týmto krokom by sme si strelili do nohy. Iste, bola by to senzácia, ale vo Ferrari by to neurobilo dobrú krv. S dvoma takými hviezdami sa nedá vyhrať,“ potvrdil Di Montezemolo filozofiu stajne, ktorá sa vyhýba angažovaniu dvoch alfa jazdcov.
Schumacher si v roku 1994 v Bennettone vybojoval prvý titul, ktorý v ďalšom roku obhájil. Do Ferrari prešiel v roku 1996 a v sezónach 2000 – 2004 sa stal päťkrát svetovým šampiónom.