Hľadať
Denný / nočný režim
Sledujte nás
Pravda Pravda Domov podcast Výsledky výsledky
  • 11.06. 18:00 Šport skup. A
    SVK
    ESP
    23
  • 11.06. 21:00 skup. C
    POR
    FRA
    00
  • 11.06. 21:00 Šport skup. A
    ITA
    ROU
    10
  • 11.06. 21:00 skup. C
    POL
    GEO
    12
  • 12.06. 18:00 skup. D
    UKR
    DEN
    23
  • 12.06. 21:00 skup. D
    FIN
    NED
    22
  • 12.06. 21:00 skup. B
    CZE
    ENG
    13
  • 12.06. 21:00 skup. B
    GER
    SVN
    30
  • 14.06. 18:00 Šport skup. A
    ESP
    ROU
    21
  • 14.06. 21:00 skup. C
    POR
    POL
    50
  • 14.06. 21:00 skup. C
    FRA
    GEO
    32
  • 14.06. 21:00 skup. A
    SVK
    ITA
    01
  • 15.06. 18:00 skup. B
    ENG
    SVN
    00
  • 15.06. 18:00 skup. D
    FIN
    UKR
    02
  • 15.06. 21:00 skup. B
    CZE
    GER
    24
  • 15.06. 21:00 skup. D
    NED
    DEN
    12
  • 17.06. 18:00 skup. C
    GEO
    POR
    04
  • 17.06. 18:00 skup. C
    FRA
    POL
    41
  • 17.06. 21:00 skup. A
    ROU
    SVK
    12
  • 17.06. 21:00 skup. A
    ESP
    ITA
    11
  • 18.06. 18:00 skup. D
    DEN
    FIN
    22
  • 18.06. 18:00 skup. D
    NED
    UKR
    20
  • 18.06. 21:00 skup. B
    SVN
    CZE
    02
  • 18.06. 21:00 skup. B
    ENG
    GER
    12
  • 21.06. 4F
    --
  • 21.06. 4F
    --
  • 22.06. 4F
    --
  • 22.06. 4F
    --
  • 25.06. SF
    --
  • 25.06. SF
    --
  • 28.06. F
    --

Nepomýlili si športy? Komentátori Českej televízie chceli uznať gól Francúzov do slovenskej siete kvôli ruke

Už v úvode stretnutia spravili chybu a prehrávali. Našťastie trénerský tím zareagoval, vzal si trénersku výzvu a uspel.

15.05.2025 07:57
Matúš Sukeľ Foto:
Duel kapitánov pred slovenskou striedačkou - Matúš Sukeľ a Pierre-Edouard Bellemare.
debata (45)

Zápas slovenských hokejistov proti Francúzsku (2:1) sa včera začal zle-nedobre. Zverenci Vladimíra Országha prehrávali už v druhej minúte 0:1.

Platilo to však iba chvíľu. Slovenskej lavičke sa nepozdával prechod Pierra-Édouarda Bellemara do útočného pásma. Nechala si tak celú situáciu vedúcu ku gólu súpera preskúmať.

Opakované zábery ukázali jednoznačný ofsajd, keď francúzsky kapitán mal už obe korčule v úročnej tretine v čase, kedy preberal puk.

Zjednodušene povedané – niekdajší útočník Philadelphie Flyers, Vegas Golden Knights či Seattlu Kraken bol v pásme skôr ako puk. Skončil tak v postavení mimo hry

Švédsko Hokej MS2025 SR A Štokholm Francúzsko Čítajte viac Keď máte oči aj hore, Slováci sú ako Česi. Sporný moment na kocke? Na MS to nie je zvykom. Országh chváli Hlavaja

Jasná ofsajdová pozícia aj pre laika, vie však pre komentátorov Českej televízie Tomáša Jílka a Davida Pospíšila.

Obaja sa dopustili obrovskej chyby a s najväčšou pravdepodobnosťou ukázali aj neznalosť pravidiel o postavení mimo hru.

„Tá ruka je nad modrou čiarou. Takto to vyzerá úplne jasne. Berú si challenge, ale bohužiaľ pre Slovákov,“ hovoril niekdajší hokejista Pospíšil.

Jílek mu sekundoval: „Nevyzerá to s nimi veľmi dobre.“

crosby Čítajte viac Bez ochranky ani na krok. Kariéra ako Šatan? Zatiaľ nad tým nerozmýšľam, vraví najväčšia hviezda MS

Rozhodcovia však mali úplne iný názor a po krátkej porade gól zrušila po jasnom ofsajde. Pospíšil tomu nemohol uveriť.

„Je to ofsajdová stuácia. Ani jedna z korčúľ nebola nad alebo na modrej čiare, ktorá je v tomto prípade ešte súčasťou stredného pásma,“ opravil sa po čase Jílek.

„Neplatí ruka?“ pýtal sa Pospíšil. „Ja si nemyslím, že to musí byť korčuľa a že stačí nejaká časť tela. Fakt neviem.“

@rastokardas

♬ original sound - Rasto Kardas
Načítavajú sa športové výsledky...

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com 45 debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #MSv hokeji 2025 #David Pospíšil