Fanúšikovia Slovana, ktorí si chcú naživo vychutnať zápasy prvého kola play off KHL v Slovnaft Aréne, budú najbližšie tri dni potrebovať železnú trpezlivosť a nie malý finančný obnos.
Vstupenky na tretie a štvrté stretnutie série (24. a 25. februára) sa budú opäť predávať v elektronickej dražbe, ktorá potrvá od piatka 9.00 do nedele 23.59. Do predaja ide týmto spôsobom po štyritisíc lístkov na oba zápasy (na každý sa draží osobitne), zvyšné majú právo si zakúpiť majitelia permanentiek, päť percent kapacity hľadiska môžu obsadiť fanúšikovia hostí a časť vstupeniek si rozdelí kabína.
„Ako najpravdepodobnejší súper sa v tejto chvíli javí Dynamo Moskva, s ktorým chodí na zápasy k súperom veľa fanúšikov. Takže aj sektor hostí sa asi zaplní,“ uviedol marketingový riaditeľ HC Slovan Milan Vajda.
Zo zápasov KHL sa v Bratislave stala spoločenská udalosť, o ktorú je mimoriadny záujem. Slovan odohral v základnej časti doma 26 stretnutí, len jedno z nich nebolo vypredané. Proti Dynamu Riga sa 8. septembra usadilo v hľadisku 8034 divákov, hokeju vtedy konkurovalo príjemné slnečné počasie. Na ostatných súbojoch už hlásateľ oznamoval 10 055 divákov. „Vychádza to tak, že sme v zaplnili v priemere 99,2 percenta kapacity arény. Lepšie je na tom v KHL už len Čeľabinsk a Chabarovsk, kde majú stopercentnú návštevnosť, ale aj menšie štadióny,“ dodal Vajda.
V pôvodnom finančnom pláne počítalo vedenie s 80 až 85 percentnou obsadenosťou hľadiska, no výnosy zo vstupného sú vyššie. Lístky sa pôvodne predávali za 8 až 16 eur, ich cena sa po dvanástich domácich zápasoch zvýšila o dve eurá a na ostatných jedenásť zápasov sa dražili v elektronickej aukcii. V nej bol najväčší záujem o dva prestížne súboje proti Levu Praha – najlacnejší lístok na prvý zápas sa vydražil za 34 eur (priemer bol 35,50), tretí v rebríčku je Magnitogorsk s Malkinom (priemerná cena vstupenky 25,20).
„Ľudia si však nevyberali len podľa atraktivity súperov. Svedčí o tom veľký záujem o zápasy proti Čerepovcu a Čechovu po návrate z úspešného tripu, keď malo mužstvo možnosť spečatiť postup do play off. Na súboji proti Čechovu dopyt po vstupenkách dva a pol násobne prevyšoval kapacitu hľadiska,“ uviedol Vajda, ktorý očakáva, že o play off bude rekordný divácky záujem. „Vstupenky na prípadny šiesty zápas série, tretí domáci, by sa predávali už štandardne cez ticketportal a na predajných miestach, elektronickú aukciu by sme nestihli zrealizovať,“ dodal Vajda.