Po novom sponzorovi bude od júla niesť štadión názov „Spotify Camp Nou“ a logo švédskej spoločnosti nahradí na dresoch japonskú firmu Rakuten.
„Spotify a FC Barcelona budú spolupracovať na tom, aby mal tento ikonický dres príležitosť oslavovať umelcov z celého sveta, ktorí sa budú môcť spojiť s globálnou komunitou fanúšikov tímu,“ citovala agentúra AP z oficiálneho vyhlásenia klubu.
Čítajte aj Barcelona je na ceste do pekla. Červené čísla sú čoraz obludnejšieHodnota tohto kontraktu sa údajne pohybuje na úrovni 60 až 70 miliónov eur.
Päťnásobných víťazov najprestížnejšej európskej klubovej súťaže sprevádzajú finančné problémy, ktoré spôsobili pandémia koronavírusu a manažment predchádzajúceho vedenia.
Nové logo by malo byť súčasťou mužských, ženských aj tréningových dresov od začiatku nadchádzajúceho ročníka do sezóny 2025/2026.
luvu podpísalo predstavenstvo Barcelony, v apríli ju však čaká ešte ratifikácia.