Hľadať
Denný / nočný režim
Sledujte nás
Pravda Pravda Domov MS v hokeji Výsledky výsledky

Zmluva v desiatkach miliónov. Slávny štadión Barcelony bude mať nový názov

Španielsky futbalový klub FC Barcelona sa v utorok dohodol na dlhodobej spolupráci s digitálnou hudobnou službou Spotify.

16.03.2022 11:57
Camp Nou Foto: ,
Štadión Barcelony Camp Nou.
debata

Po novom sponzorovi bude od júla niesť štadión názov „Spotify Camp Nou“ a logo švédskej spoločnosti nahradí na dresoch japonskú firmu Rakuten.

„Spotify a FC Barcelona budú spolupracovať na tom, aby mal tento ikonický dres príležitosť oslavovať umelcov z celého sveta, ktorí sa budú môcť spojiť s globálnou komunitou fanúšikov tímu,“ citovala agentúra AP z oficiálneho vyhlásenia klubu.

FC Barcelona Čítajte aj Barcelona je na ceste do pekla. Červené čísla sú čoraz obludnejšie

Hodnota tohto kontraktu sa údajne pohybuje na úrovni 60 až 70 miliónov eur.

Päťnásobných víťazov najprestížnejšej európskej klubovej súťaže sprevádzajú finančné problémy, ktoré spôsobili pandémia koronavírusu a manažment predchádzajúceho vedenia.

Nové logo by malo byť súčasťou mužských, ženských aj tréningových dresov od začiatku nadchádzajúceho ročníka do sezóny 2025/2026.

luvu podpísalo predstavenstvo Barcelony, v apríli ju však čaká ešte ratifikácia.

debata chyba
Viac na túto tému: #fc barcelona #Spotify #Camp Nou