Po novom sponzorovi bude od júla niesť štadión názov „Spotify Camp Nou“ a logo švédskej spoločnosti nahradí na dresoch japonskú firmu Rakuten.
„Spotify a FC Barcelona budú spolupracovať na tom, aby mal tento ikonický dres príležitosť oslavovať umelcov z celého sveta, ktorí sa budú môcť spojiť s globálnou komunitou fanúšikov tímu,“ citovala agentúra AP z oficiálneho vyhlásenia klubu.

Hodnota tohto kontraktu sa údajne pohybuje na úrovni 60 až 70 miliónov eur.
Päťnásobných víťazov najprestížnejšej európskej klubovej súťaže sprevádzajú finančné problémy, ktoré spôsobili pandémia koronavírusu a manažment predchádzajúceho vedenia.
Nové logo by malo byť súčasťou mužských, ženských aj tréningových dresov od začiatku nadchádzajúceho ročníka do sezóny 2025/2026.
luvu podpísalo predstavenstvo Barcelony, v apríli ju však čaká ešte ratifikácia.