Pôvode plánovala Barcelona predaj marketingových práv až v roku 2023 a počítala s celkovým príjmom 300 miliónov eur za 25 rokov. Peniaze chcela využiť na rekonštrukciu štadióna a klubových zariadení.
Podľa viceprezidenta Jordiho Cardonera, ktorý sám prekonal ochorenie COVID-19 súčasná charitatívna iniciatíva nenaruší budúce plány. "Chceli sme vyslať jasnú správu. Prvýkrát v histórii je k dispozícii komerčné využitie Camp Nou a všetky peniaze pôjdu na humanitárne účely.
Prežívame ťažké obdobie, preto sme sa rozhodli rýchlo zareagovať a nasadiť do boja aj náš klenot," povedal Cardoner pre agentúru AP.
Barcelončania nezverejnili akú sumu očakávajú za tento jednorazový obchod, dúfajú však, že sa im podarí prispieť čo najvyššou čiastkou. Vďaka obrovskej popularite klubu patrí Camp Nou k najznámejším štadiónom na svete.
„Sme otvorení všetkým ponukám v snahe maximalizovať zdroje na boj s nákazou,“ dodal Cardoner a vyjadril nádej, že transakciu skompletizujú v blízkej budúcnosti.