Tím zo štadióna Old Trafford na čele tohto rebríčka nahradil nemeckého majstra Bayern Mníchov, tretí je Real Madrid. Napriek tomu, že „červeni diabli“ v sezóne 2014/2015 nezískali žiadnu trofej, ich hodnota sa vyšplhala do výšky 789 miliónov eur.
Anglický futbal má v top 10 až šesťnásobné zastúpenie. Naopak, v elitnej desiatke chýba taliansky zástupca. FC Barcelona, ktorý v sobotu dosiahol piaty celkový triumf v európskom klubovom pohári číslo jeden, sa prepadol o dve miesta na šiestu priečku.
Španielsky denník Sport síce nedávno hovoril o poklese fanúšikovského záujmu o mužstvo z červenej časti Manchestru, no správa od Brand Finance tvrdí, že ekonomický úspech United súvisí s enormnou základňou priaznivcov po celom svete.
„Informácie o úpadku záujmu o značku Manchester United sa možno zdajú byť dôveryhodné, ale ‚Red Devils‘ si aj naďalej udržujú obrovskú priazeň v Indii, juhovýchodnej Ázii a Číne. Tieto šumy teda určite neodradia sponzorov od investície,“ uviedlo spomenuté finančné poradenstvo.
Portál Sky Sports okrem iného pripomenul lukratívnu sponzorskú zmluvu s automobilkou Chevrolet či rekordne výnosnú spoluprácu s Adidasom. Ten sa od nového ročníka stane dodávateľom dresov pre zverencov trénera Louisa van Gaala. Partnerská dohoda podpísaná v roku 2014 vynesie Man Utd počas desiatich rokov 750 miliónov eur. Hodnota klubovej značky dvadsaťnásobného anglického majstra i z toho dôvodu oproti vlaňajšku vzrástla o 63 percent.