Slovan nastúpi v lukratívnej LM na osem zápasov, štyri z nich odohrá doma. Jeho súpermi na domácom trávniku budú Manchester City (1. októbra), Dinamo Záhreb (5. novembra), AC Miláno (26. novembra) a VfB Stuttgart (21. januára).
Ak ste si nestihli kúpiť vstupenky na Ligu majstrov v riadnom predaji, môžete si ich zadovážiť na internete. Priekupníkov je obrovský počet, sumy sa rôznia.
„Predám lístky na Slovan, okrem zápasu proti City, za 600 eur,“ znie jeden z inzerátov. „Jedinečná ponuka, dve vstupenky na zápas Slovan – Manchester City, spolu za 500 eur,“ píše ďalší z priekupníkov na čiernom trhu.
Fanúšikov zaujala aj ponuka „istého“ Petra Lukáška. Ten na internete zverejnil bohatú ponuku lístkov na Slovan v Lige majstrov.
Čítajte viac Šláger plný emócií: vlastný gól Kašiu, hrdina Barseghjan. Slovan otočil, DAC zlyhal v závereBiznis so vstupenkami rozbehli viacerí ľudia, ale v prípade Lukáška ide o špecifický prípad, keďže daná osoba pracuje, hoci nie priamo, pre Slovenský futbalový zväz.
Športový právnik pôsobí ako člen Komory pre riešenie sporov SFZ. Jeho rozsiahla ponuka lístkov – od vstupeniek 1. kategórie až po VIP level – sa stala počas tohto týždňa virálna, pozrite si ju:
Lukáška si podali nielen diskutujúci na sociálnych sieťach, ale aj fanúšikovia Slovana.
Počas včerajšieho zápasu na ihrisku Dunajskej Stredy, ktorý úradujúci majster vyhral 2:1, rozvinuli veľký transparent s nápisom „Peter Lukášek – vekslák v službách SFZ“ (foto na titulnej snímke).
Lukášek pred niekoľkými dňami zverejnil status, ktorý má legitimovať jeho predaj vstupeniek. Zo statusu na sociálnej sieti vyberáme:
„Nie, nie som zamestnancom SFZ, SFZ ma neplatí, nikto z funkcionárov ma nikam na žiadnu pozíciu nedostal, ani nikomu zo SFZ nevisím na gume od gatí, ani nie som nikomu za nič v SFZ zaviazaný a ani nerobím v SFZ pre deti a mládež a ani lístky na LM som nenadobudol od SFZ.“
„Nie, lístky som nezískal podvodne, ani mi ich nikto nedaroval, ani nemám podozrivo širokú škálu lístkov, ani som ich nezískal pod cenu a ani mimo oficiálny predaj klubu, to je potrebné spomenúť na úvod.“
„O cene predaja môžeme polemizovať vždy a aj tak sa nezhodneme. Keď sa niekto zamyslel, tak zistil, že pri 1.kat lístky na zápasy so Stuttgartom a Dinamom boli pod nákupnou cenou (160 EUR namiesto 175 EUR). Čiže beriem, že niekto mohol povedať, že cena sa mu nezdá (a skúsil kúpiť inde), ale niekto si určite povedal, že cena je fajn lebo je pod nákupnou cenou. Má to svoju logiku. Nikoho nenútim kupovať celý balík (napriek tomu, že Slovan ich tak predával), takže kľudne môže niekto prísť k lístkom pod nákupnou cenou.“
Čítajte viac Pred rokmi žiaril v LM, v petržalskom byte pritom pestoval priesady pre rodičov z východu. Čobej o Weissovi: Krásna povaha, ale jedno si zapamätajteJeho kompletné „vysvetlenie“, prečo predáva lístky na Slovan v LM za násobne vyššiu cenu, si môžete prečítať na tomto linku .
Slovan pri predaji vstupeniek na Ligu majstrov zvolil odlišnú stratégiu ako napríklad pražská Sparta. Slovenský šampión ponúkal vstupenky v balíku na všetky štyri stretnutia, Sparta ich predáva jednotlivo.
Cena balíkovej vstupenky pre permanentkárov Slovana sa pohybovala od 192 do 560 eur, kto nemal permanentku, zaplatil od 240 do 700 eur. Belasí ponúkali aj VIP balík za 1600, resp. 2000 eur.
Pražania zvolili predaj na jednotlivé zápasy. Na súboje proti Salzburgu a Brestu je cena vstupenky od 40 do 80 eur, na zápasy proti atraktívnejším súperom Atlético a Inter sú ceny od 60 do 120 eur.
Čítajte viac Úspech Slováka po rokoch sucha. Slovanistu Marcelliho vybrali medzi top talenty svetového futbaluNajväčší rozdiel medzi lístkami na Slovan a Spartu je v tzv. I. kategórii.
Zatiaľ čo v Prahe zaplatí fanúšik v tejto kategórii za štyri zápasy 10-tisíc českých korún (cca 400 eur), v Bratislave to je o 300 eur viac.
Oba kluby upozorňujú fanúšikov, aby vstupenky na Ligu majstrov kupovali výhradne oficiálnou cestou.
"Fanúšikom chceme aj touto cestou ešte raz pripomenúť, že istotu vstupu na štadión majú len s originálnou vstupenkou zakúpenou cez naše oficiálne predajné kanály – aplikáciu, web a ticketingového partnera.
Nekupujte si vstupenky inou cestou, v takom prípade vám nevieme garantovať ich pravosť a to, že sa dostanete na štadión," zdôraznil marketingový riaditeľ Slovana Tomáš Straka.