Dopyt je pochopiteľne mnohonásobne vyšší ako ponuka. Zreteľné to bolo už koncom minulého týždňa, keď Slovan vypredal všetkých 12 500 permanentiek. Práve ich držitelia majú predkupné právo na zakúpenie balíkových vstupeniek na všetky domáce zápasy Ligy majstrov v prvej fáze.
Tá odštartovala v piatok na pravé poludnie. A ako sa dalo očakávať, len pár minút spustení predaja zaplavili vstupenky na Ligu majstrov rôzne online bazáre, nákupno-predajné weby či facebookove stránky zaoberajúce sa futbalovou turistikou.

Ponuka priekupníkov na sekundárnom trhu s lístkami je bohatá a vstupenky značne predražené. V niektorých prípadoch dosahuje cena lístka na úvodný domáci duel proti Manchestru City takmer štvornásobok pôvodnej ceny. Konkrétne: Predávajúci si zakúpil štyri lístky na domáce súboje Ligy majstrov za 192 eur, na portáli ich ponúka za 200 eur za kus.
„Lístky budú na vaše meno prevedené v ticketportale. Záujem poprosím do mailu, lístky predám podľa poradia záujmu,“ informuje jeden z inzerátov. V ďalšom zase cena reflektuje na súpera, ktorého Slovan v sezóne 2024/25 na Tehelnom poli privíta.
Napríklad jeden z predajcov ponúka lístok na Manchester City za 350 eur, na AC Miláno za 250, Dinamo Záhreb a VfB Stuttgart vyjde na 125 eur. Pri tejto ponuke však chýbal označený sektor miest na štadióne. Možno sa len domnievať, že pôjde o lístky vyššej kategórie, za ktoré (4 lístky) zaplatil priekupník v oficiálnom predaji 352 eur. Ak s predajom uspeje, vynesie mu to 850 eur, čiže čistý zisk bude predstavovať bez dvoch eur rovných 500.

Na rôznych fanúšikovských weboch sa pritom pred spustením predaja spomínalo, že niektorí jedinci si neváhali zakúpiť aj 10 permanentiek len s tým úmyslom, aby na lukratívnych zápasoch Slovana v Lige majstrov zarobili. Pri tomto počte by ich zisk z predaja priniesol nezanedbateľných 5-tisíc eur.
Samotný klub nemá mnoho nástrojov, ako obmedziť ziskuchtivých priekupníkov. Obzvlášť, keď sa dá na vstupenkách prepísať meno jej držiteľa.
„Upozorňujeme všetkých fanúšikov, že na domáce zápasy Ligy majstrov bude prebiehať dôsledná kontrola uvedeného mena a priezviska na vstupenke s preukazom totožnosti. A vždy odporúčame len kúpu vstupeniek cez naše oficiálne predajné kanály, len vtedy vieme garantovať jej pravosť a originalitu,“ uviedol nedávno pre Športweb marketingový manažér Slovana Tomáš Straka.