Bratislavský Slovan i pražská Sparta odohrajú v najprestížnejšej európskej pohárovej súťaži štyri domáce stretnutia.
Čítajte viac V noci padlo tabu, že so Slovanom sa neobchoduje. Na Tehelnom poli sa už nebúcha do stola a nevyhráža odchodmi, či vyhadzovanímSlovan postupne vyzve Manchester City FC (1. októbra), Dinamo Záhreb (5. novembra), AC Miláno (26. novembra) a VfB Stuttgart (21. januára).
Sparta nastúpi doma proti RB Salzburg (18. septembra), Brestu (6. novembra), Atléticu Madrid (26. novembra) a Interu Miláno (22. januára).
Čítajte viac Slovan posilňuje ďalej. Po Ukrajincovi z Bordeaux prichádza veľmi talentovaný SlovákČeský a slovenský majster zvolili pri predaji vstupeniek odlišnú stratégiu. Slovan ponúka vstupenky v balíku na všetky štyri stretnutia, Sparta ich predáva jednotlivo.
Cena balíkovej vstupenky pre permanentkárov Slovana sa pohybuje od 192 do 560 eur, kto nemá permanentku, zaplatí od 240 do 700 eur. Belasí ponúkajú aj VIP balík za 1600, resp. 2000 eur.
Pražania zvolili predaj na jednotlivé zápasy. Na súboje proti Salzburgu a Brestu je cena vstupenky od 40 do 80 eur, na zápasy proti atraktívnejším súperom Atlético a Inter sú ceny od 60 do 120 eur.
Najväčší rozdiel medzi lístkami na Slovan a Spartu je v tzv. I. kategórii.
Zatiaľ čo v Prahe zaplatí fanúšik v tejto kategórii za štyri zápasy 10-tisíc českých korún (cca 400 eur), v Bratislave to je o 300 eur viac.
„Slováci poriadne prestrelili, rozdiel 300 eur je dosť veľký,“ reagoval jeden z českých fanúšikov na sociálnej sieti.
„Niet sa čomu diviť. Slovan hrá Ligu majstrov prvýkrát v klubovej histórii, chce čo najviac zarobiť,“ znela ďalšia z reakcií.
Oba kluby upozornili fanúšikov, aby vstupenky na Ligu majstrov kupovali výhradne oficiálnou cestou.
"Fanúšikom chceme aj touto cestou ešte raz pripomenúť, že istotu vstupu na štadión majú len s originálnou vstupenkou zakúpenou cez naše oficiálne predajné kanály – aplikáciu, web a ticketingového partnera.
Nekupujte si vstupenky inou cestou, v takom prípade vám nevieme garantovať ich pravosť a to, že sa dostanete na štadión," zdôraznil marketingový riaditeľ Slovana Tomáš Straka.
Čítajte viac Čierna škvara pominula, symbolický návrat po vyše štvrťstoročí. Reprezentácia v Košiciach? Východniari sú živší vo všetkom