Belasí totiž prvýkrát vypredali 10-tisíc permanentiek. Tie sa po postupe medzi 36-člennú elitnú smotánku minuli ako teplé rožky.
"Toto bude historický rekord Slovana. Nikdy v živote nedosiahol klub takéto vysoké číslo a veľmi sa tešíme. Dôležité bude, aby sme presvedčili nových permanentkárov, aby sa stali našimi pravidelnými permanentkármi aj do ďalších sezón, a navštevovali aj domáce ligové zápasy.
A aby v prípade, že sa na nejakom zápase nemohli zúčastniť, využili možnosť cez našu klubovú aplikáciu jednoducho darovať alebo uvoľniť svoje miesto inému fanúšikovi," povedal pre Športweb marketingový manažér Slovana Bratislava Tomáš Straka.
V dobe sociálnych médií je obal ešte dôležitejší, ako samotný obsah. Aj na tomto poli sa Slovan zlepšil. Na druhej strane – bez dopytu nie je ponuka. A majster ponúkol svojim verným i novým najpríťažlivejší produkt na klubovom futbalovom trhu.
"Samozrejme, veľký záujem už bol pred zápasom play-off Ligy majstrov, a po postupe do ligovej fázy Ligy majstrov sa záujem ešte viac zvýšil.
Samotný záujem podporila aj naša reklamná kampaň v televízii, či v on-line prostredí, priznáva Straka.
Čítajte viac Obrovská výzva pre slovenského reprezentanta. Vavro smeruje do Nemecka, sezónu odohrá v BundesligePri súboji s Midtjyllandom bolo na tribúnach viac ako dvadsaťtisíc fanúšikov. Kvôli bezpečnostným opatreniam a televíznym požiadavkám nie je možné dosiahnuť maximálnu kapacitu 22 500 miest.
Konkrétnu kvótu má Slovan stanovenú aj v počte permanentkárov na túto sezónu.
„Predaj zastavíme buď 3.9. o 23:59 alebo pri dosiahnutí počtu 12 500 predaných permanentiek,“ vysvetľuje Straka. Ako informoval v sobotu popoludní facebookový profil Futbalové zákulisie, Slovan predal všetkých 12 500 permanentiek. Ide o 2 500 viac, než predala na túto sezónu Sparta a o 1 000 viac ako Slavia.
Slovan možných záujemcov o celosezónnu vstupenku nalákal aj správou, že pri permanentkách ponúkol možnosť predkupného práva na nákup ďalších dvoch lístkov na duely Ligy majstrov. Akým spôsobom?
Čítajte viac Weiss po senzačnom postupe: Nemuseli nás urážať, Midtjylland hral naivne. Zvíťazil náš rozum nad ich dátami"Pri kúpe permanentky garantujeme majiteľovi predkupné právo na svoje miesto, takže má zaručené, že si bude môcť v určitom časovom úseku zakúpiť balík vstupeniek na Ligu majstrov na konkrétne svoje miesto uvedené na permanentke.
Zároveň ponúkame možnosť prednostného nákupu na ďalšie maximálne dva balíčky vstupeniek, avšak iba už z voľne dostupných vstupeniek. V praxi to bude znamenať, že permanentkári si najprv nakúpia balíčky vstupeniek na svoje miesto.
Následne sa tento predaj uzatvorí a spustí sa predaj opäť iba pre permanentkárov, kde si budú môcť zakúpiť vstupenky, ktoré zostali voľné.
Je dôležité dodať, že klub si musí splniť svoje povinnosti a záväzky voči UEFA, sponzorom a partnerom klubu. Takisto klub bude musieť uspokojiť aj požiadavky hráčov pre ich rodinných príslušníkov a taktiež nemôžeme zabudnúť na naše hráčky a hráčov v mládežníckych mužstvách," vysvetlil Straka.
Čítajte viac NÁZOR: Dáni podcenili bratislavského lišiaka. Weiss si ich pridal do nelichotivého zoznamuPermanentky budú na mená aj z dôvodu, aby sa predišlo sekundárnemu predaju. Avšak šéf marketingového oddelia pripúšťa, že vynaliezavosť niektorých nepozná hranice.
Podľa niektorých inzerátov na portáli bazos.sk to vyzerá tak, že niektorí ziskuchtiví ľudia si zakúpili kvôli garantovaným lístkom v Lige majstrov až 10 permanentiek.
Straka však vystríha, aby boli fanúšikovia pri nákupe z neoficiálnych zdrojov veľmi opatrní.
"Sekundárny predaj vstupeniek nedokážete nikdy obmedziť. Vždy sa nájdu špekulanti, ktorí chcú obchodovať na čiernom trhu.
Upozorňujeme však všetkých fanúšikov, že na domáce zápasy Ligy majstrov bude prebiehať dôsledná kontrola uvedeného mena a priezviska na vstupenke s preukazom totožnosti.
A vždy odporúčame len kúpu vstupeniek cez naše oficiálne predajné kanály, len vtedy vieme garantovať jej pravosť a originalitu," uzavrel Straka.
Čítajte viac Niektorí ma buzerovali, za šancu ďakujem otcovi. Slovan je už etablovaný európsky klub, vraví exkluzívne šéf belasých KmotríkSlovan čakajú štyri atraktívne domáce zápasy s Manchester City, AC Miláno, Dynamo Záhreb, VfB Stuttgart. Vonku nastúpia proti Bayernu Mníchov, Atléticu Madrid, Celticu Glasgow a Girone.
Hoci lístky – logicky – zdraželi, investovať v niektorom prípade aj štvorcifernú sumu sa rozhodlo už viac ako 10-tisíc permanentkárov.
Najvyššia kategória VIP Gold je k dispozícii za 2400 eur, nižšie sú postupne v cene 1190 eur, 288 eur, 192 eur a 144 eur a najmenej 120 do Sektoru C, kde má svoje miesto „kotol.“